INSTRUKCJA OBSŁUGI   DANE REDAKCJI   BIP.GOV.PL   BIP.KOLNO-GMINA.PL 

   Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kolno


   *DZIAŁ GŁÓWNY* - URZĄD GMINY KOLNO - Kierownictwo Urzędu






 





GMINA KOLNO




BUDŻET GMINY




URZĄD GMINY KOLNO




RADA GMINY KOLNO




UCHWAŁY RADY GMINY KOLNO




Uchwały z I Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 23 listopada 2006




Uchwały z II Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 5 grudnia 2006r




Uchwały z III Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 14 grudnia 2006




Uchwały z IV Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 29 grudnia 2006




Uchwały z V Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 31 stycznia 2007




Uchwały z VI Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 21 lutego 2007




Uchwały z VII Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 30 marca 2007




Uchwały z VIII Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 25 kwietnia 2007




Uchwały z IX Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 15 maja 2007




Uchwały z X Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 28 czerwca 2007




Uchwały z XI Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 31 sierpnia 2007




Uchwały z XII Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 13 września 2007




Uchwały z XIII Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 18 września 2007




Uchwały z XIV Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 30 października 2007




Uchwały z XV Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 30 listopada 2007




Uchwały z XVI Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 21 grudnia 2007




Uchwały z XVII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 22 lutego 2008




Uchwały z XVIII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 10 marca 2008




Uchwały z XIX Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 28 marca 2008




Uchwały z XX Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 23 kwietnia 2008




Uchwały z XXI Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 21 maja 2008




Uchwały z XXII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 26 czerwca 2008




Uchwały z XXIII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 31 lipca 2008




Uchwały z XXIV Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 30 września 2008




Uchwały z XXV Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 19 listopada 2008




Uchwały z XXVI Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 10 grudnia 2008




Uchwały z XXVII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 4 lutego 2009




Uchwały z XXVIII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 24 marca 2009




Uchwały z XXIX Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 30 kwietnia 2009




Uchwały z XXX Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 4 czerwca 2009




Uchwały z XXXI Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 15 czerwca 2009




Uchwały z XXXIII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 30 września 2009




Uchwały z XXXII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 24 lipca 2009




Uchwały z XXXIV Sesji Rady Gminy w Kolnie z dnia 29 października 2009




Uchwały z XXXV Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 26 listopada 2009




Uchwały z XXXVI Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 16 grudnia 2009




Uchwały z XXXVII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 28 stycznia 2010 r




Uchwały z XXXVIII Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 31 marca 2010 r




Uchwały z XXXXIX Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 30 kwietnia 2010 r




Uchwały z XL Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 9 czerwca 2010 r




Uchwały z XLI Sesji Rady Gminy Kolno z dnia 21 lipca 2010 r




OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE - Urząd Gminy




PRZETARGI/ZAPYTANIA OFERTOWE




AKTUALNOŚCI




NABÓR NA WOLNE STANOWISKA/ OFERTY PRACY




KONSULTACJE SPOŁECZNE




KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO




DRUKI i FORMULARZE




SOŁECTWA GMINY KOLNO




OCHRONA ŚRODOWISKA i GOSPODARKA ODPADAMI




SYSTEM INFORMACJI O ŚRODOWISKU




SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ - Mapa Gminy




Lokalana Grupa Działania - Południowa Warmia




Lokalna Grupa Rybacka - Pojezierze Olsztyńskie




Elektroniczna Skrzynka Podawcza - CYFROWY URZĄD




JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE I INSTYTUCJE KULTURY




KOLNO i BELM (Niemcy) GMINY PARTNERSKIE




WYBORY - ARCHIWUM




DZIENNIKI URZĘDOWE




ARCHIWUM BIP




O BIULETYNIE ORAZ REDAKCJA




Zarządzenia Wójta Gminy Kolno




Petycje




REJESTR ZBIORÓW DANYCH OSOBOWYCH




Wybory Uzupełniające do Rady Gminy Kolno 2017








 KIEROWNICTWO


Urząd Gminy Kolno
Kolno 33
11-311 Kolno

powiat olsztyński
woj. warmińsko - mazurskie

tel./fax. 89 716 32 26
ug_kolno@poczta.onet.pl


Henryk Kazimierz Duda - Wójt Gminy Kolno

Do zadań Wójta należy w szczególności:
1) W zakresie funkcjonowania i organizacji pracy w Urzędzie :
a)skuteczne wypełnianie zadań organizatorskich w stosunku do Urzędu, obsługi obywatela oraz jednostek organizacyjnych gminy;
b)inspirowanie przedsięwzięć społecznych i gospodarczych oraz wykorzystanie inicjatyw lokalnych do działań na rzecz rozwoju Gminy,
c)prowadzenie społecznych konsultacji oraz form zasięgania opinii obywateli w sprawach lokalnych i ważnych dla Gminy,
d)wnikliwe i terminowe rozpatrywanie wniosków, skarg, zapytań i interpelacji,
e)realizacja polityki kadrowej,
f)przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Sekretarza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminną osoba prawną oraz osób wydających w imieniu Wójta decyzje administracyjne,
2) W zakresie organu wykonawczego i zarządzającego Gminy:
a) opracowywanie projektu budżetu, projektu planu zagospodarowania przestrzennego,
b) organizowanie wykonania uchwał Rady,
c) zapewnienie przygotowania materiałów, analiz, sprawozdań i informacji niezbędnych Radzie Gminy,
d) informowanie Rady Gminy o ważniejszych problemach działalności administracji rządowej,
e) kierowanie pracą Urzędu i zapewnianie należytego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
f) prowadzenie spraw obronności kraju, porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz przeciwdziałanie zagrożeniom klęsk żywiołowych i usuwanie ich skutków,
g) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa oraz uchwały Rady.
3) Wójt Gminy sprawuje bezpośredni nadzór nad następującymi referatami i stanowiskami pracy:
a) Referat Budżetu i Finansów,
b) samodzielne stanowisko d.s. rolnictwa, gospodarki gruntami i nieruchomościami oraz ochrony środowiska,
c) samodzielne stanowisko ds. stanowisko d.s. budownictwa, inwestycji i gospodarki komunalnej,
d) stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i OSP,
e) stanowisko: kierowca-konserwator,
f) stanowisko: robotnik gospodarczy



Monika Wadowska - Sekretarz Gminy Kolno


Do kompetencji Sekretarza należy:
1)zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu,
2)zastępstwo Wójta w czasie jego nieobecności w ramach udzielonych upoważnień,
3)zapewnienie sprawnego kierowania i prawidłowego nadzoru nad funkcjonowaniem jednostek organizacyjnych Urzędu, w tym :
a)nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy,
b)przygotowanie regulaminu organizacyjnego, regulaminy pracy oraz ich zmian,
c)przygotowanie projektów zakresów czynności,
d)czuwanie nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu,
e)analiza polityki kadrowej Urzędu.
2. Zapewnienie zgodności działania Urzędu z przepisami prawa oraz prawna obsługa Urzędu, w tym:
1) nadzór nad poprawnością formalno-prawną przygotowywanych spraw i decyzji,
2) zapewnienie właściwej obsługi obywateli przez Urząd,
3) nadzór nad sposobem przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków,
3. Opracowywanie wariantów i założeń planów rozwoju społeczno-gospodarczego gminy.
4. Dokonywanie ocen realizacji planów rozwoju społeczno-gospodarczego Gminy.
5. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji planów i funkcjonowania jednostek.
6. Sekretarz prowadzi ewidencję i nadzór nad powołanymi doraźnymi komisjami w celach opiniodawczych.
7. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami wyborców.
8. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
9. Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad następującymi stanowiskami:
a) Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja ludności, dowody osobiste, sprawy wojskowe,
b) stanowisko ds. oświaty, ochrony zdrowia, kultury i sportu oraz obsługi rady,
c) stanowisko ds. kadr,
d) stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych i obsługi sekretariatu,
e) stanowisko: konserwator systemów komputerowych i sieci.
f) stanowisko: sprzątaczka,
10. Sekretarz pełni funkcję Pełnomocnika ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
11. Podejmowanie działań w imieniu Wójta jako administratora danych osobowych, dotyczących ochrony danych osobowych.
12. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.



Iwona Maria Brzuśkiewicz - Skarbnik Gminy Kolno

Do kompetencji Skarbnika należy :
1) wykonywanie obowiązków głównego księgowego wynikających z art. 45 ustawy z 30.06.2005r. o finansach publicznych /Dz. U. z 2009r., Nr 157, poz. 1240 ze zm./ a także z przepisów wykonawczych,
2) kierowanie Referatem Budżetu i Finansów,
3) koordynowanie prac związanych z opracowywaniem budżetu gminy, 4) przekazywanie pracownikom samorządowym i jednostkom organizacyjnym wytycznych do opracowania niezbędnych informacji związanych z projektem budżetu,
5) realizacja uchwał w sprawach budżetowych zgodnie z poleceniami w wskazówkami Wójta,
6) nadzorowanie, analiza i kontrolowanie realizacji budżetu gminy i planów finansowych jednostek organizacyjnych gminy,
7) przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń zmieniających budżet,
8) czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowych,
9) zapewnienie sporządzenia prawidłowej sprawozdawczości budżetowej,
10) koordynacja prac związanych z kontrolą finansową w Urzędzie i w jednostkach organizacyjnych gminy,
11) współdziałanie z Radą i jej Komisjami,
12) przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych w zakresie funkcjonowania księgowości,
13) koordynowanie rozliczeń inwestycji,
14) przygotowywanie przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i zarządzeniem Wójta - min. obsługa bankowa, kredyty,
15) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.







 drukuj 

 wyślij znajomemu 




 Odwiedzin: 26360491